Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвинюк, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-07-25T12:00:40Z-
dc.date.available2022-07-25T12:00:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛитвинюк Л. В. Біографічне навчання: комунікація людини з минулим і майбутнім. Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2018. № 11. С. 22-28.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-619-225-1-
dc.identifier.issn2415-8488-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3795-
dc.description.abstractРозглядається біографічне навчання як основа протидії зростанню футурофобії, підґрунтя оптимістичної педагогіки побудови надії на успішне майбутнє. Визначаються можливості комунікації людини з минулим і майбутнім, diferencia specifica біографічного методу навчання – пізнання та активне використання в освітньому процесі біографічного досвіду індивідів. Досліджується у цьому контексті потенціал методу альтернативної історії та технік «рішучих змін». Розкривається поняття біографічного факту як джерела життєпису особистості.uk_UA
dc.description.abstractРассматривается биографическое обучение как основа противодействия росту футурофобии, основание оптимистичной педагогики построения надежды на успешное будущее. Определяются возможности коммуникации человека с прошлым и будущим, diferencia specifica биографического метода обучения – познание и активное использование в образовательном процессе биографического опыта индивидов. Исследуется в этом контексте потенциал метода альтернативной истории и техник «решительных изменений». Раскрывается понятие биографического факта как источника жизнеописания личности.uk_UA
dc.description.abstractBiographical education is considered as the basis for counteracting the growth of futurophobia as well as for optimistic pedagogy for developing hope on successful future. This paper highlights persons communication with hast and future,‘diferencia specifica’ of biographical method of teaching: knowledge and active usage of the individuals’ biographical experience through the prism of «human openness to the past and future» in education. In this context, the potential of the method of alternative history and the technique of «decisive changes» is explored. The concept of biographical fact as a source of personal biography is revealed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 11-
dc.subjectминулеuk_UA
dc.subjectсучаснеuk_UA
dc.subjectмайбутнєuk_UA
dc.subject«відкритість людини в минуле»uk_UA
dc.subject«відкритість людини в майбутнє»uk_UA
dc.subjectбіографічне навчанняuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectбіографічний фактuk_UA
dc.subjectбіографічний досвідuk_UA
dc.subjectпрошлоеuk_UA
dc.subjectнастоящееuk_UA
dc.subjectбудущееuk_UA
dc.subject«открытость человека в прошлое»uk_UA
dc.subject«открытость человека в будущее»uk_UA
dc.subjectбиографическое обучениеuk_UA
dc.subjectисторияuk_UA
dc.subjectбиографический фактuk_UA
dc.subjectбиографический опытuk_UA
dc.subjectpastuk_UA
dc.subjectpresentuk_UA
dc.subjectfutureuk_UA
dc.subject«human openness to the past»uk_UA
dc.subject«human openness to the future»uk_UA
dc.subjectbiographyuk_UA
dc.subjecthistoryuk_UA
dc.subjectbiographical factuk_UA
dc.subjectbiographical experienceuk_UA
dc.titleБіографічне навчання: комунікація людини з минулим і майбутнімuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofiya spilkuvannya_11_2018-22-28.pdf480.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.