Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3795
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинюк, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T12:00:40Z | - |
dc.date.available | 2022-07-25T12:00:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Литвинюк Л. В. Біографічне навчання: комунікація людини з минулим і майбутнім. Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2018. № 11. С. 22-28. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-619-225-1 | - |
dc.identifier.issn | 2415-8488 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3795 | - |
dc.description.abstract | Розглядається біографічне навчання як основа протидії зростанню футурофобії, підґрунтя оптимістичної педагогіки побудови надії на успішне майбутнє. Визначаються можливості комунікації людини з минулим і майбутнім, diferencia specifica біографічного методу навчання – пізнання та активне використання в освітньому процесі біографічного досвіду індивідів. Досліджується у цьому контексті потенціал методу альтернативної історії та технік «рішучих змін». Розкривається поняття біографічного факту як джерела життєпису особистості. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассматривается биографическое обучение как основа противодействия росту футурофобии, основание оптимистичной педагогики построения надежды на успешное будущее. Определяются возможности коммуникации человека с прошлым и будущим, diferencia specifica биографического метода обучения – познание и активное использование в образовательном процессе биографического опыта индивидов. Исследуется в этом контексте потенциал метода альтернативной истории и техник «решительных изменений». Раскрывается понятие биографического факта как источника жизнеописания личности. | uk_UA |
dc.description.abstract | Biographical education is considered as the basis for counteracting the growth of futurophobia as well as for optimistic pedagogy for developing hope on successful future. This paper highlights persons communication with hast and future,‘diferencia specifica’ of biographical method of teaching: knowledge and active usage of the individuals’ biographical experience through the prism of «human openness to the past and future» in education. In this context, the potential of the method of alternative history and the technique of «decisive changes» is explored. The concept of biographical fact as a source of personal biography is revealed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 11 | - |
dc.subject | минуле | uk_UA |
dc.subject | сучасне | uk_UA |
dc.subject | майбутнє | uk_UA |
dc.subject | «відкритість людини в минуле» | uk_UA |
dc.subject | «відкритість людини в майбутнє» | uk_UA |
dc.subject | біографічне навчання | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | біографічний факт | uk_UA |
dc.subject | біографічний досвід | uk_UA |
dc.subject | прошлое | uk_UA |
dc.subject | настоящее | uk_UA |
dc.subject | будущее | uk_UA |
dc.subject | «открытость человека в прошлое» | uk_UA |
dc.subject | «открытость человека в будущее» | uk_UA |
dc.subject | биографическое обучение | uk_UA |
dc.subject | история | uk_UA |
dc.subject | биографический факт | uk_UA |
dc.subject | биографический опыт | uk_UA |
dc.subject | past | uk_UA |
dc.subject | present | uk_UA |
dc.subject | future | uk_UA |
dc.subject | «human openness to the past» | uk_UA |
dc.subject | «human openness to the future» | uk_UA |
dc.subject | biography | uk_UA |
dc.subject | history | uk_UA |
dc.subject | biographical fact | uk_UA |
dc.subject | biographical experience | uk_UA |
dc.title | Біографічне навчання: комунікація людини з минулим і майбутнім | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofiya spilkuvannya_11_2018-22-28.pdf | 480.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.