Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3595
Назва: Marketing plan development and the stages of its construction under the effective land use
Інші назви: Розробка маркетингового плану та його етапи побудови при ефективному землекористуванні.
Автори: R’abukha, І.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: I. R’abukha Marketing plan development and the stages of its construction under the effective land use. 2013. № 11. С. 103
Серія/номер: Економічні науки;№ 11
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті та визначені основні етапи, запропонована їх послідовність в побудові маркетингового плану та враховані особливості в питанні раціонального та ефективного землекористування.
The main stages of market plan development are examined and determined in the article. Their succession in the process of market plan building is proposed. The features concerning the problem of rational and effective land use are taking into consideration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3595
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 11.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
R’abucha.pdf275.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.