Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3595
Название: Marketing plan development and the stages of its construction under the effective land use
Другие названия: Розробка маркетингового плану та його етапи побудови при ефективному землекористуванні.
Авторы: R’abukha, І.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: I. R’abukha Marketing plan development and the stages of its construction under the effective land use. 2013. № 11. С. 103
Серия/номер: Економічні науки;№ 11
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті та визначені основні етапи, запропонована їх послідовність в побудові маркетингового плану та враховані особливості в питанні раціонального та ефективного землекористування.
The main stages of market plan development are examined and determined in the article. Their succession in the process of market plan building is proposed. The features concerning the problem of rational and effective land use are taking into consideration.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3595
Располагается в коллекциях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 11.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
R’abucha.pdf275.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.