Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorR’abukha, І.-
dc.date.accessioned2022-07-21T07:11:56Z-
dc.date.available2022-07-21T07:11:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationI. R’abukha Marketing plan development and the stages of its construction under the effective land use. 2013. № 11. С. 103uk_UA
dc.identifier.otherUDC 631. 1.027: 332.33-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3595-
dc.description.abstractВ статті розглянуті та визначені основні етапи, запропонована їх послідовність в побудові маркетингового плану та враховані особливості в питанні раціонального та ефективного землекористування.uk_UA
dc.description.abstractThe main stages of market plan development are examined and determined in the article. Their succession in the process of market plan building is proposed. The features concerning the problem of rational and effective land use are taking into consideration.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 11-
dc.titleMarketing plan development and the stages of its construction under the effective land useuk_UA
dc.title.alternativeРозробка маркетингового плану та його етапи побудови при ефективному землекористуванні.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 11.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
R’abucha.pdf275.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.