Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35852
Назва: Особливості використання креативної реклами в цифровому маркетингу
Автори: Мороз, О. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Мороз О. В. Особливості використання креативної реклами в цифровому маркетингу: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 193-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35852
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mk-19-05-23-193-195.pdf154.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.