Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О. В.-
dc.date.accessioned2023-07-14T10:38:43Z-
dc.date.available2023-07-14T10:38:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМороз О. В. Особливості використання креативної реклами в цифровому маркетингу: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 193-195.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35852-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleОсобливості використання креативної реклами в цифровому маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mk-19-05-23-193-195.pdf154.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.