Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35852
Название: Особливості використання креативної реклами в цифровому маркетингу
Авторы: Мороз, О. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Мороз О. В. Особливості використання креативної реклами в цифровому маркетингу: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 193-195.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35852
Располагается в коллекциях:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mk-19-05-23-193-195.pdf154.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.