Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/355
Назва: Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегій
Автори: Грибиник, А.О.
Науковий керівник : Мандич, А. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Ключові слова: маркетинг;цінова політика;ціна;стратегічне управління;ефективність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Грибиник А. О. Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегій: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. А. В. Мандич; Харків, 2021. 78 с.
Короткий огляд (реферат): Розвиток ринкових взаємин у агропромисловому виробництві вимагає підвищеної уваги таких невід'ємних атрибутів ринкового середовища, як конкуренція, попит, пропозиція, ціна, цінова політика підприємства, ціноутворення тощо. буд. Процес ціноутворення на агропродовольчі товари залишається особливо важливим. елемент, оскільки він визначає досягнення відповідного рівня продовольчої безпеки держави. Слід зазначити, що раціонально обґрунтована цінова політика підприємства у сучасних умовах має ґрунтуватися на засадах маркетингу. Використання цінової політики - один з найважливіших інструментів маркетингу, від якого залежить конкурентоспроможність продукції та компанії в цілому, прибутковість, фінансова стабільність, інвестиційні можливості, привабливість компанії та стабільність її розвитку. Для досягнення стабільного розвитку сільськогосподарських підприємств необхідне запровадження ефективної цінової політики, що враховує особливості сільськогосподарського виробництва, світові тенденції на аграрному ринку. В основі ефективної маркетингової цінової політики підприємств лежить облік потреб та платоспроможності споживачів, їх поведінки з урахуванням усіх факторів (внутрішніх та зовнішніх), щовпливають на механізм маркетингового ціноутворення, аналіз цін для конкурентів та багато іншого. У сучасних економічних умовах недостатньо враховуються маркетингові аспекти ціни у діяльності сільськогосподарських підприємств, що у свою чергу призводить до неефективних рішень при формуванні та застосуванні механізму ціноутворення та управління підприємством загалом. Тому одним із важливих та актуальних завдань підприємств є процес ціноутворення, вибір ефективних методів та прийомів ціноутворення на принципах маркетингу, що покращують виробничу та маркетингову діяльність підприємств, підтримання їх конкурентоспроможності на високому рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/355
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MR20_3m_ Gribenik.pdf
  Restricted Access
2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
MR20_3m_ Gribenik_annotatsiya.pdf
  Restricted Access
287.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.