Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/354
Название: Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягу
Авторы: Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна
Научный руководитель: Чміль, Г. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Ключевые слова: бізнес-середовище;потреби споживачів;жіночий одяг;просування;рекламна кампанія;планування;ефективність
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Шевченко К. В. Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягу: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків, 2021. 85 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень і прикладних рекомендацій для розробки рекламної кампанії просування жіночого одягу. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: – розвинути теоретичний базис розробки рекламних кампаній та систематизувати їх видовий склад; – обґрунтувати механізм формування рекламної кампанії з просування жіночого одягу; – провести аналіз ефективності економічної діяльності підприємства; – здійснити моніторинг маркетингового середовища підприємства; – оцінити уподобання споживачів на ринку жіночого одягу; – розробити стратегію рекламної кампанії підприємства; – обґрунтувати методичний інструментарій оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства. Об’єктом дослідження є процес розробки рекламної кампанії просування жіночого одягу. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розробки рекламної кампанії з просування жіночого одягу. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних, організаційних і методичних положень й конкретизації прикладних рекомендацій з удосконалення механізму розробки рекламної кампанії просування жіночого одягу та їх реалізації для підвищення результативності діяльності підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/354
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MRz–30m_Shevchenko.pdf
  Restricted Access
3.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
MRz–30m_Shevchenko_ annotatsiya.pdf
  Restricted Access
280.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.