Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorШевченко, Крiстiна Вiкторiвна-
dc.date.accessioned2022-05-30T18:13:35Z-
dc.date.available2022-05-30T18:13:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШевченко К. В. Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягу: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків, 2021. 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/354-
dc.description.abstractМетою роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень і прикладних рекомендацій для розробки рекламної кампанії просування жіночого одягу. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: – розвинути теоретичний базис розробки рекламних кампаній та систематизувати їх видовий склад; – обґрунтувати механізм формування рекламної кампанії з просування жіночого одягу; – провести аналіз ефективності економічної діяльності підприємства; – здійснити моніторинг маркетингового середовища підприємства; – оцінити уподобання споживачів на ринку жіночого одягу; – розробити стратегію рекламної кампанії підприємства; – обґрунтувати методичний інструментарій оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства. Об’єктом дослідження є процес розробки рекламної кампанії просування жіночого одягу. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розробки рекламної кампанії з просування жіночого одягу. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних, організаційних і методичних положень й конкретизації прикладних рекомендацій з удосконалення механізму розробки рекламної кампанії просування жіночого одягу та їх реалізації для підвищення результативності діяльності підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectпотреби споживачівuk_UA
dc.subjectжіночий одягuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleРозробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій-
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRz–30m_Shevchenko.pdf
  Restricted Access
3.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
MRz–30m_Shevchenko_ annotatsiya.pdf
  Restricted Access
280.27 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.