Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Название: Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту
Авторы: Чміль, Г. Л.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 179-182.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mk_10-11-22-179-182.pdf174.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.