Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Назва: Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту
Автори: Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 179-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mk_10-11-22-179-182.pdf174.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.