Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2023-07-10T09:41:08Z-
dc.date.available2023-07-10T09:41:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 179-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleDigital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mk_10-11-22-179-182.pdf174.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.