Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34999
Назва: Інструментарій маркетингу як забезпечення ефективності діяльності агропідприємства
Автори: Ємець, Л. Г.
Скляренко, А. С.
Науковий керівник : Руденко, С. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ємець Л. Г., Скляренко А. С. Інструментарій маркетингу як забезпечення ефективності діяльності агропідприємства. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Руденко С. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34999
Розташовується у зібраннях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-230.pdf186.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.