Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34999
Название: Інструментарій маркетингу як забезпечення ефективності діяльності агропідприємства
Авторы: Ємець, Л. Г.
Скляренко, А. С.
Научный руководитель: Руденко, С. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Ємець Л. Г., Скляренко А. С. Інструментарій маркетингу як забезпечення ефективності діяльності агропідприємства. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Руденко С. В. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 230.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34999
Располагается в коллекциях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-230.pdf186.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.