Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34509
Название: Удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Бондарєв, А. С.
Научный руководитель: Ткаченко, О. П.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Бондарєв А. С. Удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Ткаченко О. П. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 256.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34509
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_256.pdf133.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.