Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34500
Назва: Бізнес-аналіз як інформаційна основа управління маркетинговою діяльністю підприємства роздрібної торгівлі
Автори: Соболев, В. Л.
Науковий керівник : Жегус, О. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Соболев В. Л. Бізнес-аналіз як інформаційна основа управління маркетинговою діяльністю підприємства роздрібної торгівлі. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34500
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_248.pdf150.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.