Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34447
Назва: Маркетингове планування як інструмент стабільного розвитку закладів ресторанного господарства
Автори: Романович, А. С.
Науковий керівник : Жегус, О. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Романович А. С. Маркетингове планування як інструмент стабільного розвитку закладів ресторанного господарства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34447
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_246.pdf150.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.