Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34447
Title: Маркетингове планування як інструмент стабільного розвитку закладів ресторанного господарства
Authors: Романович, А. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Романович А. С. Маркетингове планування як інструмент стабільного розвитку закладів ресторанного господарства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 246.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34447
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_246.pdf150.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.