Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34442
Название: Онлайн і офлайн як складові сучасного інтернет-маркетингу
Авторы: Підяшенко, Д. М.
Научный руководитель: Вялкіна, С. П.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Підяшенко Д. М. Онлайн і офлайн як складові сучасного інтернет-маркетингу. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Вялкіна С. П. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 241.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34442
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_241.pdf205.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.