Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426
Назва: Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі
Інші назви: The external monitoring of organizations in the competition environment.
Внешний мониторинг организаций в конкурентной среде.
Автори: Білоусько, Т.Ю.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Білоусько Т.Ю. Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі. 2013. № 7. С. 55
Серія/номер: Економічні науки;№ 7
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні фактори зовнішньої середовища організацій, обґрунтовано необхідність здійснення зовнішнього моніторингу. Наголошено на основних факторах формування зовнішньої конкурентного середовища та методи її аналізу, найбільш властиві для сільськогосподарських підприємств.
The basic factors of organizations external environment have considered, realization of the external monitoring has grounded in the article. The basic factors of environment external competition forming and methods of it analysis, most inherent for agrarian enterprises have underlined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilousko.pdf336.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.