Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілоусько, Т.Ю.-
dc.date.accessioned2022-07-18T09:20:39Z-
dc.date.available2022-07-18T09:20:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБілоусько Т.Ю. Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі. 2013. № 7. С. 55uk_UA
dc.identifier.otherУДК: 631.11.009.12-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні фактори зовнішньої середовища організацій, обґрунтовано необхідність здійснення зовнішнього моніторингу. Наголошено на основних факторах формування зовнішньої конкурентного середовища та методи її аналізу, найбільш властиві для сільськогосподарських підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThe basic factors of organizations external environment have considered, realization of the external monitoring has grounded in the article. The basic factors of environment external competition forming and methods of it analysis, most inherent for agrarian enterprises have underlineduk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 7-
dc.titleЗовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищіuk_UA
dc.title.alternativeThe external monitoring of organizations in the competition environment.uk_UA
dc.title.alternativeВнешний мониторинг организаций в конкурентной среде.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilousko.pdf336.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.