Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426
Название: Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі
Другие названия: The external monitoring of organizations in the competition environment.
Внешний мониторинг организаций в конкурентной среде.
Авторы: Білоусько, Т.Ю.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Білоусько Т.Ю. Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі. 2013. № 7. С. 55
Серия/номер: Економічні науки;№ 7
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні фактори зовнішньої середовища організацій, обґрунтовано необхідність здійснення зовнішнього моніторингу. Наголошено на основних факторах формування зовнішньої конкурентного середовища та методи її аналізу, найбільш властиві для сільськогосподарських підприємств.
The basic factors of organizations external environment have considered, realization of the external monitoring has grounded in the article. The basic factors of environment external competition forming and methods of it analysis, most inherent for agrarian enterprises have underlined
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426
Располагается в коллекциях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilousko.pdf336.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.