Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426
Title: Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі
Other Titles: The external monitoring of organizations in the competition environment.
Внешний мониторинг организаций в конкурентной среде.
Authors: Білоусько, Т.Ю.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Citation: Білоусько Т.Ю. Зовнішній моніторинг організацій в конкурентному середовищі. 2013. № 7. С. 55
Series/Report no.: Економічні науки;№ 7
Abstract: У статті розглянуто основні фактори зовнішньої середовища організацій, обґрунтовано необхідність здійснення зовнішнього моніторингу. Наголошено на основних факторах формування зовнішньої конкурентного середовища та методи її аналізу, найбільш властиві для сільськогосподарських підприємств.
The basic factors of organizations external environment have considered, realization of the external monitoring has grounded in the article. The basic factors of environment external competition forming and methods of it analysis, most inherent for agrarian enterprises have underlined
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3426
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilousko.pdf336.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.