Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33368
Назва: Лідерські якості персоналу як запорука успіху діяльності ресторанного бізнесу
Автори: Бабенко, О. М.
Науковий керівник : Нестуля, С. І.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Бабенко О. М. Лідерські якості персоналу як запорука успіху діяльності ресторанного бізнесу. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Нестуля С. І. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 5.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33368
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_5.pdf133.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.