Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3300
Назва: Методи управління комерціалізацією інноваційних продуктів
Інші назви: Management methods of commercializing innovative products.
Методы управления коммерциализацией инновационных продуктов.
Автори: Малюга, Л.М.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Малюга Л.М. Методи управління комерціалізацією інноваційних продуктів. 2013. № 6. С. 133.
Серія/номер: Економічні науки;№ 6
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз значення, учасників, методів та результатів комерціалізації інноваційних продуктів.
The article that we analyses the values, participants, methods and results commercialization of innovative products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3300
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 6.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malyuga .pdf254.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.