Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалюга, Л.М.-
dc.date.accessioned2022-07-15T07:30:41Z-
dc.date.available2022-07-15T07:30:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМалюга Л.М. Методи управління комерціалізацією інноваційних продуктів. 2013. № 6. С. 133.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 330.341.1.001.76-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3300-
dc.description.abstractПроведено аналіз значення, учасників, методів та результатів комерціалізації інноваційних продуктів.uk_UA
dc.description.abstractThe article that we analyses the values, participants, methods and results commercialization of innovative products.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 6-
dc.titleМетоди управління комерціалізацією інноваційних продуктівuk_UA
dc.title.alternativeManagement methods of commercializing innovative products.uk_UA
dc.title.alternativeМетоды управления коммерциализацией инновационных продуктов.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 6.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malyuga .pdf254.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.