Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Назва: Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі
Автори: Дронова, Т. С.
Дробот, А.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Дронова Т. С., Дробот А. Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року). Харків: ДБТУ, 2023. С. 489-490
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-490-491.pdf202.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.