Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Название: Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі
Авторы: Дронова, Т. С.
Дробот, А.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Дронова Т. С., Дробот А. Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року). Харків: ДБТУ, 2023. С. 489-490
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Располагается в коллекциях:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-490-491.pdf202.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.