Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДронова, Т. С.-
dc.contributor.authorДробот, А.-
dc.date.accessioned2023-05-24T11:22:26Z-
dc.date.available2023-05-24T11:22:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДронова Т. С., Дробот А. Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року). Харків: ДБТУ, 2023. С. 489-490uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-490-491.pdf202.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.