Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Title: Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі
Authors: Дронова, Т. С.
Дробот, А.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Дронова Т. С., Дробот А. Організація маркетингових взаємовідносин в електронній торгівлі. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року). Харків: ДБТУ, 2023. С. 489-490
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32939
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-490-491.pdf202.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.