Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/32455
Назва: Маркетингове дослідження споживчого сприйняття нової упаковки БАД
Автори: Бондар, Н. Ю.
Науковий керівник : Левченко, А. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Бондар Н. Ю. Маркетингове дослідження споживчого сприйняття нової упаковки БАД. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Левченко А. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 1. С. 199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32455
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_1_199.pdf138.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.