Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/32455
Title: Маркетингове дослідження споживчого сприйняття нової упаковки БАД
Authors: Бондар, Н. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Левченко, А. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Бондар Н. Ю. Маркетингове дослідження споживчого сприйняття нової упаковки БАД. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Левченко А. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 1. С. 199.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32455
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_1_199.pdf138.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.