Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32388
Название: Удосконалення технології перевезень контейнерних вантажів
Авторы: Марченко, Євгенія Анатоліївна
Научный руководитель: Кравцов, А. Г.
Ключевые слова: контейнерні первезення;схеми перевезень;витрати на доставку;перевезення зерна;контейнер;автомобільний транспорт;залізничний транспорт
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Марченко Є. А. Удосконалення технології перевезень контейнерних вантажів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2022. 75 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з чотирьох розділів. Метою кваліфікаційної роботи є зниження витрат на доставку зернових вантажів у контейнерах з Харкова до портів Чорномор’я за рахунок впровадження раціонального варіанту доставки. Об'єктом дослідження виступає процес доставки зернових вантажів у контейнерах з Харкова до портів Чорномор’я. Предметом дослідження став розробка раціонального варіанту доставки зернових вантажів у контейнерах. В першому розділі було проведено огляд сучасного стану питання вибору раціонального варіанту доставки вантажів у контейнерах. Визначено мету та поствалено завдання дослідження. Аналіз сучасного стану питання відправки зернових вантажів у контейнерах показав, що є велика потреба в розробці нових підходів по вдосконаленню цих процесів на основі ефективного використання існуючих ресурсів. Другий розділ направлений на проведення теоретичних досліджень підвищення ефективності доставки зернових вантажів у контейнерах. Запропоновані три альтернативні технологічні схеми доставки зернових вантажів у контейнерах з Харкова до портів Чорномор’я. Побудована модель «біла скриня» із описом факторів, що впливають на систему: вхідними параметрами (обсяг вантажу, відстань перевезення на і-й ділянці); вихідним параметром – сумарні витрати на доставку зерна, з урахуванням зовнішніх факторів, які мають позитивний або негативний вплив: час навантаження-розвантаження однієї тони вантажу, час навантаження-розвантаження одного контейнеру, час руху залізницею. В третьому розділі було сплановано та проведено експериментальні дослідження по вибору раціонального варіанту доставки вантажів у контейнерах. Запропоновано методику вибору раціонального варіанту доставки зернових вантажів, яка дозволяє, розрахувавши сумарні витрати, вибирати одну із трьох запропонованих схем. Розроблено повнофакторний план експерименту для двох вхідних параметрів, який складається з 9 серій дослідів. При цьому були використані різні комбінації вхідних параметрів з інтервалами варіювання обсягу партії вантажу та відстаней перевезення. Розділ четвертий направлено на розрахунок економічного ефекту впровадження раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах. Результати визначення ефекту при зміні відстані доставки вантажу для обсягу партії вантажу 100 т показали, що найбільший ефект отримала «Схема 1» (доставка з використанням контейнерів та вагонів) при відстані перевезення 942 км, сума якого складає 62200 грн. При порівнянні «Схеми 3» та «Схеми 2» при відповідних значеннях параметрів, кращою буде «Схема 2», так як її використання дозволить зекономити 7175 грн.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32388
Располагается в коллекциях:275 – " Транспортні технології" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2022_M_414_275-21m-01_Marchenko.pdf
  Restricted Access
9.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.