Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКравцов, А. Г.-
dc.contributor.authorМарченко, Євгенія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-05-17T12:30:01Z-
dc.date.available2023-05-17T12:30:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМарченко Є. А. Удосконалення технології перевезень контейнерних вантажів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2022. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32388-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з чотирьох розділів. Метою кваліфікаційної роботи є зниження витрат на доставку зернових вантажів у контейнерах з Харкова до портів Чорномор’я за рахунок впровадження раціонального варіанту доставки. Об'єктом дослідження виступає процес доставки зернових вантажів у контейнерах з Харкова до портів Чорномор’я. Предметом дослідження став розробка раціонального варіанту доставки зернових вантажів у контейнерах. В першому розділі було проведено огляд сучасного стану питання вибору раціонального варіанту доставки вантажів у контейнерах. Визначено мету та поствалено завдання дослідження. Аналіз сучасного стану питання відправки зернових вантажів у контейнерах показав, що є велика потреба в розробці нових підходів по вдосконаленню цих процесів на основі ефективного використання існуючих ресурсів. Другий розділ направлений на проведення теоретичних досліджень підвищення ефективності доставки зернових вантажів у контейнерах. Запропоновані три альтернативні технологічні схеми доставки зернових вантажів у контейнерах з Харкова до портів Чорномор’я. Побудована модель «біла скриня» із описом факторів, що впливають на систему: вхідними параметрами (обсяг вантажу, відстань перевезення на і-й ділянці); вихідним параметром – сумарні витрати на доставку зерна, з урахуванням зовнішніх факторів, які мають позитивний або негативний вплив: час навантаження-розвантаження однієї тони вантажу, час навантаження-розвантаження одного контейнеру, час руху залізницею. В третьому розділі було сплановано та проведено експериментальні дослідження по вибору раціонального варіанту доставки вантажів у контейнерах. Запропоновано методику вибору раціонального варіанту доставки зернових вантажів, яка дозволяє, розрахувавши сумарні витрати, вибирати одну із трьох запропонованих схем. Розроблено повнофакторний план експерименту для двох вхідних параметрів, який складається з 9 серій дослідів. При цьому були використані різні комбінації вхідних параметрів з інтервалами варіювання обсягу партії вантажу та відстаней перевезення. Розділ четвертий направлено на розрахунок економічного ефекту впровадження раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах. Результати визначення ефекту при зміні відстані доставки вантажу для обсягу партії вантажу 100 т показали, що найбільший ефект отримала «Схема 1» (доставка з використанням контейнерів та вагонів) при відстані перевезення 942 км, сума якого складає 62200 грн. При порівнянні «Схеми 3» та «Схеми 2» при відповідних значеннях параметрів, кращою буде «Схема 2», так як її використання дозволить зекономити 7175 грн.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectконтейнерні первезенняuk_UA
dc.subjectсхеми перевезеньuk_UA
dc.subjectвитрати на доставкуuk_UA
dc.subjectперевезення зернаuk_UA
dc.subjectконтейнерuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.titleУдосконалення технології перевезень контейнерних вантажівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:275 – " Транспортні технології" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_M_414_275-21m-01_Marchenko.pdf
  Restricted Access
9.03 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.