Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968
Назва: Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників
Автори: Мандич, О. В.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Мандич О. В. Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 224-229
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Короткий огляд (реферат): В статті досліджені ринкові позиції підприємств та проаналізовані основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Опрацьовані пропозиції щодо зміни ринкової позиції виробників зерна, які полягають у виході на більш високий рівень каналів розподілу на ринку, тобто на зайняття місця першого посередника при існуючій ситуації.
The market-positions of enterprises on the internal grain market are observed. The main factors of grain-producers market-positions definition are analyzed and systemized. Grain-producer market-position correction ways in the context of current terms of marketing activity on the internal grain-market are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968
Розташовується у зібраннях:Вип. 149: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_149_14_35.pdf244.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.