Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968
Назва: | Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників |
Автори: | Мандич, О. В. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Мандич О. В. Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 224-229 |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149 |
Короткий огляд (реферат): | В статті досліджені ринкові позиції підприємств та проаналізовані основні
фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Опрацьовані пропозиції щодо зміни ринкової позиції виробників зерна, які полягають у виході на більш високий рівень каналів розподілу на ринку, тобто на зайняття місця першого посередника при існуючій ситуації. The market-positions of enterprises on the internal grain market are observed. The main factors of grain-producers market-positions definition are analyzed and systemized. Grain-producer market-position correction ways in the context of current terms of marketing activity on the internal grain-market are proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 149: Економічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Visnyk_149_14_35.pdf | 244.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.