Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968
Название: | Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників |
Авторы: | Мандич, О. В. |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Мандич О. В. Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 224-229 |
Серия/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149 |
Краткий осмотр (реферат): | В статті досліджені ринкові позиції підприємств та проаналізовані основні
фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Опрацьовані пропозиції щодо зміни ринкової позиції виробників зерна, які полягають у виході на більш високий рівень каналів розподілу на ринку, тобто на зайняття місця першого посередника при існуючій ситуації. The market-positions of enterprises on the internal grain market are observed. The main factors of grain-producers market-positions definition are analyzed and systemized. Grain-producer market-position correction ways in the context of current terms of marketing activity on the internal grain-market are proposed. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968 |
Располагается в коллекциях: | Вип. 149: Економічні науки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Visnyk_149_14_35.pdf | 244.17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.