Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.date.accessioned2023-05-11T10:35:26Z-
dc.date.available2023-05-11T10:35:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМандич О. В. Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 224-229uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31968-
dc.description.abstractВ статті досліджені ринкові позиції підприємств та проаналізовані основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Опрацьовані пропозиції щодо зміни ринкової позиції виробників зерна, які полягають у виході на більш високий рівень каналів розподілу на ринку, тобто на зайняття місця першого посередника при існуючій ситуації.uk_UA
dc.description.abstractThe market-positions of enterprises on the internal grain market are observed. The main factors of grain-producers market-positions definition are analyzed and systemized. Grain-producer market-position correction ways in the context of current terms of marketing activity on the internal grain-market are proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149-
dc.titleОсновні фактори формування ринкової позиції зерновиробниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. 149: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_149_14_35.pdf244.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.