Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31956
Назва: Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку
Автори: Кравченко, О. І.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кравченко О. І. Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 195-202
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємство може досягти лише при умові застосування прийомів інтегрованих маркетингових комунікацій.
In the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only integrated marketing communications acceptance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956
Розташовується у зібраннях:Вип. 149: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_149_14_30.pdf308.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.