Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956
Название: Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку
Авторы: Кравченко, О. І.
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Кравченко О. І. Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 195-202
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємство може досягти лише при умові застосування прийомів інтегрованих маркетингових комунікацій.
In the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only integrated marketing communications acceptance.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956
Располагается в коллекциях:Вип. 149: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_149_14_30.pdf308.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.