Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, О. І.-
dc.date.accessioned2023-05-11T10:07:28Z-
dc.date.available2023-05-11T10:07:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКравченко О. І. Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 195-202uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємство може досягти лише при умові застосування прийомів інтегрованих маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only integrated marketing communications acceptance.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149-
dc.titleКонцепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 149: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_149_14_30.pdf308.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.