Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956
Title: Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку
Authors: Кравченко, О. І.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кравченко О. І. Концепція створення комплексу просування продукції сільськогосподарських підприємств в умовах сучасного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 195-202
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Abstract: В статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємство може досягти лише при умові застосування прийомів інтегрованих маркетингових комунікацій.
In the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only integrated marketing communications acceptance.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31956
Appears in Collections:Вип. 149: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_149_14_30.pdf308.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.