Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30774
Назва: Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти
Автори: Прядко, О.М.
Олініченко, К.С.
Афанасьєва, О.П.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Олініченко К. С., Афанасьєва О. П. Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 124-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30774
ISBN: 978-617-7675-02-9
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_124-136.pdf426.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.