Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorОлініченко, К.С.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О.П.-
dc.date.accessioned2023-04-24T12:07:54Z-
dc.date.available2023-04-24T12:07:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Олініченко К. С., Афанасьєва О. П. Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 124-136.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7675-02-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30774-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Вид-во Іванченка І. С.uk_UA
dc.titleОсобливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_124-136.pdf426.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.