Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30774
Название: Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти
Авторы: Прядко, О.М.
Олініченко, К.С.
Афанасьєва, О.П.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Библиографическое описание: Прядко О. М., Олініченко К. С., Афанасьєва О. П. Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 124-136.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30774
ISBN: 978-617-7675-02-9
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_124-136.pdf426.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.