Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30188
Назва: Вербальні маніпулеми в рекламі їжі
Автори: Душенок, Д. К.
Науковий керівник : Руденко, С. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Душенок Д. К. Вербальні маніпулеми в рекламі їжі. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Руденко С. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 433.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30188
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_432.pdf132.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.