Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29985
Title: Marketing: contemporary approaches
Authors: Лугова, А. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Лугова А. В. Marketing: contemporary approaches. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 358.
Abstract: Розглянуто нові форми та сучасні підходи у галузі маркетингу. Охарактеризовано основні етапи розвитку, такі як маркетинг відносин, промисловий та соціальний маркетинг, філософія брендів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29985
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_358.pdf151.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.