Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.authorЛугова, А. В.-
dc.date.accessioned2023-04-14T10:03:14Z-
dc.date.available2023-04-14T10:03:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛугова А. В. Marketing: contemporary approaches. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 358.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29985-
dc.description.abstractРозглянуто нові форми та сучасні підходи у галузі маркетингу. Охарактеризовано основні етапи розвитку, такі як маркетинг відносин, промисловий та соціальний маркетинг, філософія брендів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleMarketing: contemporary approachesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_358.pdf151.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.