Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29715
Title: Підходи до формування асортиментної політики торговельного підприємства
Authors: Варламова, К. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Ткаченко, О. П.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Варламова К. С. Підходи до формування асортиментної політики торговельного підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Ткаченко О. П. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 283.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29715
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_283.pdf113.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.