Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29709
Назва: Особливості національного інтернет-маркетингу в Україні
Автори: Таранов, В. М.
Науковий керівник : Мітяєва, Т. Л.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Таранов В. М. Особливості національного інтернет-маркетингу в Україні. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Мітяєва Т. Л. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 277.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29709
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_277.pdf117.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.